شیراز،مجتمع خلیج فارس
شنبه تا پنجشنبه : 09:00 - 17:00

خانه

تاریخچه ما

شرکت پارس رادین در سال 1362 با اتــکا بر نیروی انسانی متخصص و متعـهد ، در زمینه های اتوماسیــون صنعتی ، مشاوره ، طراحی و انجـام عملیات اجرایی و ساخـت و نصب تابلو های برق فشار ضعیف در شـیراز آغاز به فعالیت نمود.
پـارس رادیــن ارائه دهنده راه حل های جامع کنترل در فرایندهای تولید صنعتی با سیستم های کـنتـرلرPLC و نـرم افزار اســکادا بــوده و دارای سرویس کنترل و پشتیبانی بعد از نصب و راه اندازی برای کلیه محصولات خود می باشد.
فعالیت های تولیدی و خدماتی این شرکت در راستای انجام فرایند های مدرنیزاسیون و بهیـنه سـازی در جـهت ایجاد شبکه یک پارچه با کاربرد فناوری در زمینه تولیدات صنعتی با اســتفــاده از ابزارهای اتـوماسیون صنـعتـی، کـنتــرل و مــانیتورینــگ و ابــزار دقیــق در کارخانجــات،
پالایشگاه ها و نیروگاه های مختلف ادامه پیدا کرد.

آرمان و چشم انداز

سرلوحه تمامی پرسنل و مهندسین این شرکت : صداقت با کارفرما و انجام مسیولیت با تمام توان میباشد ، سرمایه شما همانند سرمایه ما بوده و وجدان کاری ما هیچگاه اجازه نابودی و از بین رفتن این سرمایه با ارزش را نخواهد داد ، در همین راستا در فاز اولیه انجام تمامی پروژه های این شرکت ، کلیه تحقیقات و گردآوری اطلاعات انجام میپذیرد تا ریسک خطا به حداقل کاهش پیدا کرده و پس از داکیومنت سازی مهندسی قوی و قابل اطمینان، حاشیه امنی جهت انجام فازهای بعدی پروژه ایجاد میگردد.
ارائه راه حل های موثر در ابتدای فرایند انجام پروژه در راستای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آتی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی ، باعث جلب اطمینان کارفرمایان محترم به شرکت فنی مهندسی پدیده الکتریک گردیده و همین امر سبب گردیده است تا دایره مشتریان ما اکثرا از مشتریان قدیمی و چند ساله تشکیل بشوند

مراحل انجام پروژه

ملاقات و مشاوره خصوصی

در مرحله اول پس از بازدید از پروژه ،‌مهندسین پارس رادین اقدام به نیاز سنجی در جهت رفع نیاز و مشکل کارفرمای محترم میفرمایند سپس با طرح سوالات و برگزاری جلسه همفکری با نیروهای فنی آن مجموعه ، بهترین راهکار پیشنهاد میگردد.

طراحی و مهندسی تحلیلی

پس از نیاز سنجی اولیه ، دفتر فنی پارس رادین  ، آنالیز قیمت و مراحل انجام کار را به تاییدیه کارفرمای محترم میرساند و پس از تاییدیه ایشان ،‌قرارداد تنظیم و به امضای طرفین میرسد سپس دفتر فنی در دو بخش سخت افزار و نرم افزار اقدام به تهیه مستندات مورد نظر نموده و سپس نقشه ها و مدارک تحویل واحد ساخت خواهند شد.

ساخت و مونتاژ تابلو

واحد ساخت پس از اخذ نقشه های فاینال و تایید شده از دفتر فنی مهندسی ، با توجه به متریال پروژه و موارد ساخت ، اقدام به ساخت و مونتاژ و تست در چهارچوب برنامه زمانبندی تابلو میکند.

نصب و راه اندازی

پس از اتمام ساخت و مونتاژ بر طبق برنامه زمانبندی واحد برنامه ریزی ، تابلو آماده ارسال به محل پروژه شده و نیرو های فنی جهت نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی به محل پروژه اعزام میشوند.

خدمات فنی و پشتیبانی

پس از عملیات نصب و اخذ تاییدیه کارفرما ، مدت زمان پشتیبانی شروع شده و شرکت پارس رادین  موظف به ارائه خدمات به کارفرمای محترم میباشد.

خدمات برتر یک سرمایه گذاری است ؛ رسالت ما ارائه خدمات بهتر و بیشتر از چیزی که از ما انتظار میرود ، مهم نیست وظیفه ما چه باشد .

 

بهترین مشاوره را از ما بخواهید

    ارتباط با ما
    تلفن: 36212787-071
    ایمیل: info@parsradin.com